لطیفه و طنز قاتل چکش دار از جاسم
نوشته شده توسط : امیر ♥

ﻗﺎﺿﯽ : ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻬﻢ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﺯﻥ ﺗﻮﻧﻮ ﺑﺎ ﭼﮑﺶ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ ﺭﺳﻮﻧﺪﯾﺪ یکی از ﺣﻀﺎﺭ : ﻧﺎﻣﺮﺩ ﮐﺼﺎﻓﻂ !!! - ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻬﻢ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﺴﺮﺗﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﭼﮑﺶ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ ﺭﺳﻮﻧﺪﯾﺪ دوباره همون یارو : ﻧﺎﻣﺮﺩﺩﺩﺩ… ﮐﺼﺎﻓﻄﻄﻂ !!! ﻗﺎﺿﯽ : ﺷﻤﺎ کی ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﯼ؟ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﻣﻦ ﻫﻤﺴﺎﯾﺸﻮﻥ ﻫﺴﺘﻢ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣﺮﺩ ۲ ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﺯﺵ ﭼﮑﺶ ﻣﯿ ﺨﻮﺍﻡ ﻣﯿ ﮕﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ
jasem...soltan





:: برچسب‌ها: لطیفه ی قاتل چکش دار از جاسم , قاضی , همسایه ,
:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حــــــرف هـــای یه دختر امروزی در تاریخ : 1392/6/18/1 - - گفته است :
نظرمو که گذاشتم ولی نمیدونم العان باید بخندم یا گریه کنم؟؟؟؟؟؟؟ببخشید!

خیلی بیمزه بود
پاسخ: مرسی که نظر دادی باید پولشو بدی هه

/weblog/file/img/m.jpg
Amir در تاریخ : 1392/6/10/7 - - گفته است :
عزیزم وبت خیلی عالیه دوست دارم لینکت کنم ولی میگه امکان پذیر نیست یعنی نمیشه من خودمو لینک کنم ؟ اخه من خودمو خیلی دوس دارم هم اخلاقه خودمو همه چی خودمو دوس دارم اخه azizam manam khodamo yani khodeto dossssssss daram mano to ba ham link hastim ke nistim?

/weblog/file/img/m.jpg
ناریکا در تاریخ : 1392/6/8/5 - - گفته است :
جالب بود ایشالا همیشه خوشحال باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: